Macara SANY SRE600

Livrare macara pentru teren accidentat SANY SRE600

23.01.2025
București

TERRA PALFINGER SRL, distribuitor din România de utilaje și echipamente de ridicat, parte a grupului european TERRA, a anunțat la finalul anului 2024 vânzarea unei noi macarale pe roți SANY. De această dată este vorba de un model special proiectat pentru teren accidentat, SANY SRE600, cu o capacitate maximă de ridicare de 60 t.

Cabină pentru operator complet nouă ce include un concept avansat ergonomic de siguranță și confort,
Transport eficient cu un singur trailer, la costuri operaționale reduse,
Fiabilă datorită componentelor de marcă precum motorul Cummins, transmisia ZF și axele Meritor.

Noua macara a fost achiziționată pentru a fi utilizată în construcția de autostrăzi, iar decizia de cumpărare a fost luată de către proprietar după un studiu aprofundat al produselor similare ofertate de alți producători renumiți. Achiziționarea macaralei SANY SRE600 din noua generație a fost alegerea potrivită datorită performanțelor de lucru și a serviciilor de post-vânzare asigurate, la un nivel ridicat, la nivel național.

Capacitate de ridicare crescută și greutate proprie redusă.
Divizia de macarale reprezintă una dintre unitățile de bază de producție ale grupului mondial SANY, specializată în dezvoltarea și producția de macarale pe roți de ultimă generație, macarale pe șenile și macarale turn, incluzând o gamă completă de macarale pe roți de la 8 la 2.400 t, macarale pe șenile de la 25 la 4.500 t și macarale turn de la 6 la 185 t. 
SANY SRE600 este o macara, de nouă generație, special proiectată pentru a lucra pe teren accidentat. Cu o sarcină utilă maximă de 60 t, aceasta are un braț telescopic format din cinci secțiuni, cu o lungime totală de 45,5 m, oferind o sarcină de lucru mai mare decât generațiile anterioare, dar având o masă proprie mai mică. Cele 4 tronsoane ale brațului sunt acționate cu ajutorul a 2 cilindri hidraulici. Astfel, primul tronson este acționat de primul cilindru, iar ceilalți 3 sunt extinși secvențial, cu ajutorul celui de-al doilea cilindru hidraulic. Extinderea cilindrilor se face sincronizat pentru diferite lungimi de lucru, în funcție de aplicația de șantier, ceea ce oferă o eficientă de lucru mai mare.

O cabină de ultimă generație.
Confortul operatorului reprezintă un alt atu al noii generații de macarale de la SANY, datorat noului design al cabinei dar și al bordului de comandă și control ce integrează cele mai noi tendințe în domeniu.
Fiecare element constructiv al cabinei a fost atent proiectat. De exemplu, acoperișul panoramic ce oferă o vizibilitate perfectă asupra sarcinii ridicate la înălțime are propriul ștergător precum și un girofar cu lumină intermitentă ce funcționează automat în timpul lucrului. De asemenea, acesta are un grilaj de oțel cu sprijin direct pe șasiul utilajului, pentru a rezista la eventualele lovituri. Exteriorul cabinei integrează deasupra parbrizului lumini de atenționare în trei culori, ștergător parbriz, oglinzi retrovizoare și o treaptă lată, cu proprietăți de antiderapare, ce asigură un acces sigur al operatorului în interiorul cabinei.
Parbrizul principal este cu 10% mai lat decât modelul anterior de cabină, oferind o vizibilitate mai mare cu 33%. De asemenea, întregul parbriz se poate rabata spre partea superioară la 70o, pentru o vizibilitate și mai bună, putând funcționa și ca o a doua ieșire de urgență, acesta având la exterior 2 bare stânga-dreapta. Ușa de acces în cabină culisează în spate, asigurând de asemenea un mod de acces sigur, iar în momentul în care este închisă oferă o izolare superioară termică și acustică.
Operatorul are în partea din dreapta 2 ecrane LCD, unul destinat monitorizării activității troliului de ridicare, care poate funcționa ca și cameră de mers înapoi, oferind o vizibilitate largă asupra pârții din spate a macaralei. Ecranul tactil principal de 10,1 inch prezintă toate informațiile importante pentru o funcționare corectă a macaralei, precum configurarea macaralei, diagrame de încărcare, condițiile de lucru, perioada de lucru, Bluetooth, radio și diagnosticare, precum și un buton de navigare suplimentar. Acesta integrează și sistemul LMI (Load Moment Indicator) de înaltă precizie, ce oferă o exactitate a datelor cu abatere minimă, fiind dezvoltat de către specialiștii grupului SANY.
Scaunul este proiectat astfel ca operatorul să poată lucra fără a ridica coatele de pe brațele laterale, ceea ce înseamnă că acesta se poate concentra asupra activității sale principale, fără să obosească, perioade lungi de timp. Astfel, acesta are la dispoziție în continuarea brațelor scurte de susținere câte un panou de comandă cu butoane intuitive și în continuare câte un joystick.

Parametrii tehnici și de lucru.
În partea dreaptă a bordului, sub ecranul principal de control, operatorul are la dispoziție un panou intuitiv prin care poate controla modul de deplasare al macaralei în timpul lucrului. Acesta se dovedește a fi cât se poate de util, deoarece macaraua se poate deplasa în 4 moduri diferite: prin înclinarea celor 2 roți din fată, prin înclinarea celor 2 roți din spate, prin înclinarea în direcții opuse a tuturor roților și în mers de crab.
Pentru proprietar o economie importantă este oferită de faptul că întreg utilajul poate fi transportat de pe un șantier pe altul cu un singur trailer cu podea coborâtă. Acest lucru este posibil deoarece macaraua cântărește numai 45,4 tone cu contragreutatea inclusă, braț și cârlig, dimensiunile sale de gabarit fiind de 3,3 m lățime și 2,862 m înălțime, ceea ce o face să se încadreze în gabaritul normal de transport.
Șasiul de bază realizat din oțel de înaltă rezistență are secțiunea transversală variabilă ca dimensiuni, cu un format trapezoidal inversat, fiind cu 5% mai ușor comparativ cu modelul anterior și cu 10% mai rezistent.
Lanțul cinematic de transmitere al mișcării este format numai din componente de marcă, de înaltă fiabilitate. Astfel, întreaga putere de lucru este livrată de un motor Cummins B6.7 cu șase cilindri, răcit cu apă și echipat cu turbina, acesta respectând cele mai dure norme de poluare în vigoare. Puterea motorului este de 209kW, disponibilă la 2.200 rpm. Cuplul său maxim este de 1.288 Nm la 1.500 rpm. Puterea motorului este controlată prin intermediul unei cutii automate ZF cu control electronic, cu 6 viteze înainte și 3 viteze înapoi. Aceasta asigură o schimbare lină a vitezelor și costuri reduse de întreținere.
Toate axele sunt Meritor, toate roțile fiind motoare și de direcție. Axa fată este montată pe un cadru cu placă de oțel independentă, iar cea din spate utilizează cilindri de oscilație cu blocaj hidraulic. Astfel, întregul lanț cinematic asigură un confort superior al operatorului în timpul deplasărilor și o stabilitate laterală deosebită, inclusiv pe terenurile cele mai accidentate.
Toate informațiile electronice, modului I/O, acțiunile realizate cu ajutorul joystick-urilor sau datele de la senzorii principali, sunt transmise în timp real spre afișajul de bord datorită sistemului inteligent de comunicare CAN-BUS, care asigură o rată de răspuns sub 20 ms.

Un articol realizat de către Dan Pavel, Redactor-Șef la revista Utilaje & Construcții.

Completati formularul cu datele dvs
Succes
Solicitare consultatie
Succes
Sunati-ne!